tisdag, juli 31, 2007

Lite på skoj...

Den här veckan har jag varit enormt frustrerad över
mina egna och datorer i allmänhet. Särskilt allt strul
och liknande.
Så jag beslöt att gå till Apple.se och se vad det skulle
kosta om jag gjorde en beställning.
Efter en del pulande plockade jag ihop en svart Macbook
med diverse tillbehör, det absolut nödvändigaste som
jag såg det. Inget lyx utan bara "bare bones".

2 Gb minne, 160 GB hårddisk, tangentbordsskydd,
programmet Parallells, extra mini usb hårddisk,
förvaringsväska och en dvi->vga adapter.

Puh, över 18600 kr skulle det gå på inklusive moms.
Visst jag fick det fraktfritt och det var kampanj på
minihårddisken, men ändå.

Nu var det ju bara på skoj för att avreagera mig.
Nog för att det hade varit skojigt med en Mac i
"familjen" men till vilket pris?

Inga kommentarer: