torsdag, juli 13, 2006

Glada nyheter...

Bara som jämnvikt till mitt "gnäll" över
ditt och datt. Lite positivism.

Först fick jag förlängt mitt vikariat med
två månader ytterligare. Det innebär att
jag äntligen har nya arbetsperiod och nya
fräscha 300 a-kassedagar. :-)

Med fler månadslöner under bältet beslöt
jag att efter mer än 25 år framför dator,
köpa en "riktig" kontorsstol med alla de
nödvändiga inställningarna man kan behöva.
Knappt 3900 kr. Billigt för den modell och
kvalitet jag siktade på. Källan: Quill.se

I helgen bär det sedan av till örebro för att
hälsa på en god vän och hans familj. Lite
allmänt socialt beteende, grillande och borta
från normaliteten är nyttigt i bland.

Två nya roliga spel har dykt upp på min
händelsehorisont:
1) Prey (får jag i morgon fredag tjoho :-) )
2) Darkstar One

Dessutom hittade jag en bunt budgetspel för
klart bra priser som också skall avnjutas
i höstmörkret:

1) Serious Sam 2
2) ChessMaster 10:th ed
3) Farenheit
4) Space Tripper
5) Black and White 2

Inga kommentarer: