fredag, oktober 05, 2007

Farväl grymma värld... ;-)

Äntligen har jag då fått min fina nya Haloinspirerade
Xbox 360. Idag har jag även både Halo2 och Hal03.
Med andra ord är det med yttersta viljekraft jag inte
slänger mig på datorn och stänger av den och sedan
isolerar mig i 36 timmar :-)

Den här spelmaskinen är fenomenal. Kan bara praktiskt
jämföra med Playstation 2 och ärligt talat Xboxen
totalt utklassar den på alla nivåer utom "buller" och
ren fysisk storlek.
Xbox360 är en ren och utpräglad underhållningsmaskin
och stora speltitlar gör sig riktigt bra på den. De är
betydligt enklare att komma åt än från en dator och
man slipper allt tjaffs med drivrutiner, installattioner
och operativsystem.
Mina misstankar om att skifta stora speltitlar bort ifrån
min dator har bekräftats. Låt varje maskin göra det den
är bäst på i enkelhetens namn liksom.

Nä nu skall jag ÄNTLIGEN (efter år av väntan) ta mig an
de sista kapitlen i sagan om Halo, något jag sett fram i
mot SÅ länge nu.

Inga kommentarer: