lördag, augusti 18, 2007

Datorbutiken del 2...

Nu har jag då äntligen fått tillbaka mina pengar
från Datorbutiken.se. Faktiskt så vill jag tro att
det var ett ärligt misstag att en återbetalning ej
skedde på en full månad.
Sanningen är dock att man faktiskt inte vet.
Allt fler företag idag betraktar nästan sina kunder
som en "belastning" snarare än en förutsättning för
sin existens. I varje fall skulle man kunna tro det
med tanke på hur en växande skara kunder blir
behandlade landet runt. Finns gott om exempel.
Det rör sig om arrogans, okunnighet, likgiltighet och
även rent lurendrejeri. Eller har det kanske varit
så hela tiden och det fått mer uppmärksamhet i
dagens mediafokuserade värld?

Nåja... för stunden är jag i varje fall nöjd och
Datorbutiken får den här gången en prick i min
"bok" men jag ger dem ytterligare en chans.
Mycket därför att utöver dem, Dustin och Komplett
så är det ont om "bra" nätbutiker som jag har
praktisk erfarenhet.
En känd "fiende" är bättre än en okänd är ett klok
talesätt.

Inga kommentarer: