onsdag, januari 18, 2006

Besök hos pyskologen i snömoset...


Ett antal gånger har jag nu gått hos en
beteende psykolog i AF's regi.
Anledningen är att jag har svårt att fokusera
och/eller precisera vad jag
vill syssla med egentligen.

Har fått göra ett antal olika former av tester för
att utröna starka/svaga sidor,
fallenhet,
intresse samt personlighetstyp.

Även om jag kanske inte är mer klar idag än
tidigare över vad mitt liv skall
innehålla, har det
ändå varit givande på flera olika plan.

Det är förvånande och överraskande hur precist
ens personlighetstyp ändå
kan fastställas.
Överlag en positiv upplevelse alltså.

Är trött..... sov dåligt.
En av datorns hårddiskar strulade och det
krävde
omedelbar uppmärksamhet.

Snöar idag. Fina små flingor.
Härligt att se det och veta att man kan
sitta
inomhus och göra annat skojsigt.
Som att lägga sig extremt tidigt
och sova
ikapp uteblivna timmar :-)

Inga kommentarer: